KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Koncerty

Państwowa Szkoła Muzyczna im. A. Tansmana w Łodzi

oraz

Sekcja Instrumentów Dętych i Perkusji

zapraszają na

Popis i eliminacje do Koncertu Ogólnoszkolnego

(uczniowie ze Szpitalnej, Rydzowej i Wyszyńskiego)

dnia 19 marca 2020 (czwartek)

godz. 17.00

sala koncertowa, ul. Szpitalna 5/7


Państwowa Szkoła Muzyczna im. A. Tansmana w Łodzi

oraz

Sekcja Instrumentów Smyczkowych i Gitary

zapraszają na

Popis

w wykonaniu uczniów klas gitary (Dąbrowa i Szpitalna)

dnia 13 marca 2020 (piątek)

godz. 17.30

sala koncertowa, ul. Szpitalna 5/7


Koncertowy savoir-vivre

Krytyk Byron Belt napisał 10 przykazań etyki koncertowej.

Oto kilka zasad, które powinny być przedrukowywane w każdym programie koncertu.

Zdrowy rozsądek i uprzejmość podnoszą przyjemność uczestnictwa w magii sztuki (dotyczy to również kina)!!!

Nie będziesz:

  • Rozmawiał. Najważniejsze przykazanie. Zostań w domu jeśli nie jesteś w nastroju do wysłuchania tego, co jest grane na scenie. Jest to szczególnie ważne w przypadku telefonów komórkowych. Pamiętaj: w sali koncertowej nie odbieraj telefonu!
  • Mruczał, śpiewał i wiercił się. Muzycy nie potrzebują twojej pomocy, potrzebują ciszy.
  • Szeleścił swoim programem.
  • Żuł gumy. Niewybaczalny jest hałas, ale także widok eleganckiej publiczności żującej gumę nie jest zbyt przyjemny.
  • Nosił głośno tykających zegarków i brzeczącej biżuterii. Być może właściciele są przyzwyczajeni, ale dodatkowe efekty perkusyjne przeszkadzają innym.
  • Wyjmował cukierków z szeleszczących papierków. Jest to najpoważniejsze przestępstwo. Jeśli masz zapalenie gardła, rozwiń swoje tabletki pomiędzy aktami lub częściami utworu muzycznego. Jeśli zaskoczy cię kaszel, otwórz pastylki możliwie najszybciej. Starając się otwierać opakowanie powoli, tylko przedłużasz tortury dla wszystkich wokół Ciebie.
  • Wzdychał z nudów. Jeśli umierasz z nudów zachowaj to dla siebie. Twój sąsiad może być zachwycony muzyką (co swoją drogą też powinien okazywać umiarkowanie).
  • Czytał i pisał. Takie zachowanie charakterystyczne dla krytyków muzycznych jest niegrzeczne. Przychodzisz na koncert, aby posłuchać i tylko to rób. Uwagi można przeczytać przed koncertem abo po nim.
  • Przychodził spóźniony i wychodził wcześniej. Jest to niegrzeczne wobec artystów i publiczności, gdyż wprowadza zamieszanie - spóźniony musisz przeciskać się przez rzędy w stronę swojego miejsca.